پیام تسلیت مهندس ضرغامی در پی درگذشت سردار سیدعلی صنیع خانی

سید عزت الله ضرغامی در پیامی درگذشت سردار سید علی صنیع خانی، از پیشکسوتان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش میراث آریا، متن پیام مهندس سید عزت الله ضرغامی بدین شرح است:

آخرین پیام او، که ۲۲ مرداد برایم فرستاده بود، دوباره مرور کردم.دعوت به جلسه‌ی صبح جمعه، درک گرفتاری‌های من و اشاره‌ی اجمالی به موضوع جلسه.سیدعلی صنیع خانی، مصداق بارز خدمت به مردم، برای رضای خدا بود. همین ۲ ویژگی، او را از خیلی‌ها، جدا و ممتاز می‌کند. روحش‌ شاد!

خداوند او را با برادران شهیدش محشور و روح والده‌ی مکرمه‌شان، ام‌الشهیدین را قرین رحمت کند.

پیام تسلیت مهندس ضرغامی در پی درگذشت سردار سیدعلی صنیع خانی

گفتنی است؛ سردار سیدعلی صنیع‌خانی از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس و بازنشسته سپاه پاسداران که از چند روز پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و به آی‌سی‌یو منتقل شده بود، روز گذشته دار فانی را وداع گفت. 

سیدعلی صنیع‌خانی مانند دو برادر کوچک‌ترش سال‌ها از عوارض شیمیایی دوران جنگ رنج کشید و سرانجام پس از سال‌ها به دو برادر شهیدش یعنی سیدمحمد و سید حسن صنیع‌خانی پیوست.

سیدعلی صنیع خانی از فعالین انقلابی علیه رژیم شاه در سال ۱۳۲۸ در قم و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد و در سال ۱۳۳۸ به همراه خانواده به محله نازی‌آباد تهران مهاجرت کرد.

او دانشجوی فوق‌لیسانس پیوسته دانشکده فنی دانشگاه تهران بود؛ اما پس از اینکه به عضویت سپاه در آمد، ترک‌تحصیل کرد.

سیدعلی صنیع‌خانی که از اولین مسئولین کمیته و سپاه در جنوب شهر تهران بود، از قبل انقلاب، در قالب یک مؤسسه مردم‌نهاد، خود را به طور خستگی‌ناپذیر مشغول آموزش و رسیدگی به دانش‌آموزان مستضعف جنوب تهران و خانواده‌های آن‌ها کرده و تا آخرین روزهای زندگی دنیوی خویش نیز از این کار دست نکشید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha