طالقان ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری استان را دارد/ دولت آمادگی هرگونه حمایت از گردشگری طالقان را دارد

استاندار البرز ویژگی‌های طالقان برای تبدیل به قطب گردشگری استان را منحصر به فرد برشمرد و از اعلام آمادگی دولت برای هرگونه حمایت از این موضوع خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز مجتبی عبدالهی روز چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در طالقان در حاشیه افتتاح بازارچه صنایع‌دستی گفت: با توجه به اینکه طالقان دارای قدمت و پیشینه‌ای غنی است، موضوع گردشگری را به عنوان یکی از مباحث مهم این شهرستان دنبال می‌کنیم.   

استاندار البرز ادامه داد: ویژگی‌های اقلیمی روستاهای متعدد طالقان باعث شده بتواند به قطب گردشگری، صنایع دستی و توریستی و سوغات و تولیدات محلی در حوزه باغداری، دامداری، گلخانه ای، بومگردی و... تبدیل شود.  

او افزود: مصمم هستیم با پیگیری‌ها و اتفاقات خوب روند رو به رشدی را در تحول طالقان و رشد گردشگری منطقه انجام دهیم.  

استاندار البرز با بیان اینکه دولت آمادگی لازم برای هر گونه مصوبه و اقدام در زمینه رشد و تحول منطقه را دارد، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که از گذشته در طالقان وجود داشته در خصوص حوزه آبریز است که مباحث و مصوبات را در نشست‌ها پیگیری می‌کنیم.  

عبدالهی افزود: به دنبال کاهش محدودیت‌ها و ایجاد شرایطی هستیم که اقتصاد منطقه و شرایط ویژه طالقان احیا شود و طرح تفصیلی و جامع را با این نگاه تسریع کنیم.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha