دیدار مدیر موزه فرش ایران با رئیس مرکز ملی فرش در نمایشگاه بین‌المللی فرش

محمدجواد اینانلو شاهوردی مدیر موزه فرش ایران با حضور در غرفه اتاق بازرگانی صنایع و معادن کرمان با فرح ناز رافع رئیس مرکز ملی فرش دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی موزه فرش ایران، روز سه شنبه هفتم شهریورماه 1402 محمدجواد اینانلو شاهوردی مدیر موزه فرش ایران در آخرین روز از سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی فرش ایران با حضور در غرفه اتاق بازرگانی صنایع و معادن کرمان با رئیس مرکز ملی فرش دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار فرح ناز رافع ضمن تبریک و خوش آمدگویی برای مدیر موزه فرش آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم با حضور آقای اینانلو شاهوردی در موزه همکاری بین مرکز، موزه و خانواده فرش گسترش یابد. 

محمدجواد اینانلو در ادامه ضمن قدردانی و آرزوی توفیق بیشتر برای متولی فرش دستباف ایران گفت: ماموریت ما در موزه فرش تثبیت جایگاه هنری و فرهنگی فرش دستباف است و بنابراین از تعامل و ارتباط نزدیک با مرکز ملی فرش ایران و تمامی ذی‌نفعان، بازیگران و علاقه‌مندان به فرش دستباف بطور جدی استقبال می‌کنیم.

مدیر موزه فرش ایران با اشاره به عنصر ترنج در نقطه کانونی بسیاری از فرش‌های دستباف تصریح کرد: ترنج به معنای نمادینی چون اتحاد و همگرایی است و به‌ همین دلیل رمز موفقیت در این عرصه اتحاد و همگرایی بازیگران اصلی فرش است.

او ضمن تشریح برنامه‌های موزه فرش ایران از رئیس مرکز ملی فرش برای بازدید از موزه دعوت کرد.

محمدجواد اینانلو مدیر موزه فرش ضمن ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه و ملاقات با هنرمندان و تولیدکنندگان فرش گفت: فرش دستباف ایران مهمترین میراث هنری و فرهنگی ایران زمین است و هنرمندان فرش دستباف ایران آثار چشم نوازی را گره به گره و با زحمت و همت خود تولید می‌کنند که در برخی موارد با رنگ و قلم امکان خلق آن وجود ندارد و به این ترتیب هنر طراحی و رنگ آمیزی را به اوج کمال می‌رسانند.

مدیر موزه فرش ایران با حضور در غرفه‌های فرش حسینجان ابوالهادی، فرش کاشی‌زاده، فرش محمود محقق، فرش صفدرزاده حقیقی، فرش محمد بیگی، فرش مهدی صیرفیان و فرش کریم صیرفیان با هنرمندان و تولیدکنندگان فرش دستباف گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060900705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha