تعامل بخش خصوصی و دولتی برای برگزاری هفته گردشگری در البرز/  برگزاری رویدادهای هفته‌ گردشگری با شعار ملی «سفر به فردای ایران»

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: با توجه به اینکه شعار ملی روز جهانی گردشگری به عنوان «گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز» و شعار ملی در همین راستا به عنوان «سفر به فردای ایران» در نظر گرفته شده است، برنامه‌های هفته گردشگری البرز با این محوریت برگزار می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، جلسه هم‌اندیشی رؤسای انجمن‌های گردشگری البرز و اداره کل در خصوص هماهنگی برنامه‌های هفته گردشگری روز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ در محل معاونت گردشگری برگزار و در زمینه برنامه‌ریزی هرچه بهتر هفته گردشگری بحث و تبادل نظر شد.

شهرام علی‌محمدی در این جلسه گفت: گرامیداشت هفته گردشگری بر مبنای شعار تعریف شده، از ۵ مهر به مدت یک هفته در استان البرز برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن برگزاری رویداد مهم استانی با همکاری یکی از موسسات برگزاری نمایشگاه خواهد بود.

معاون گردشگری البرز با بیان اینکه در این هفته از پیشکسوتان عرصه گردشگری قدردانی به عمل می‌آید، اظهار کرد: همایش یک روزه با حضور دست‌اندرکاران و خانواده بزرگ گردشگری، مسئولان استانی و کشوری برگزار و نقش شعار گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز در این همایش تبیین می‌شود. برگزاری رویدادها و جشنواره‌ها در هر یک از شهرستان‌های استان نیز مد نظر قرار دارد.

او افزود: از آنجایی که البرز در راستای جذب گردشگر قابلیت‌های بالایی دارد لذا نهادینه کردن این شعار ملی مصداقی است که می‌تواند البرز را با همدلی، تعامل و همگرایی بخش‌خصوصی و دستگاه‌های اجرایی از استان مواصلاتی به استان مقصد گردشگری تبدیل کند.  

مواردی از جمله هماهنگی بین بخش خصوصی و دولتی برای برگزاری رویدادهای هفته گردشگری، ارائه تورهای تخفیفی،   تشکیل ستاد برگزاری هفته گردشگری، حضور در نماز جمعه روز ۷ مهر، برگزاری برنامه‌های متنوع و مفرح و گسترش تبلیغات شهری از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061200854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha