کارگاه آموزشی گلابتون‌دوزی در بندرعباس برگزار می‌شود 

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از برگزاری کارگاه آموزشی یک‌روزه گلابتون‌دوزی در بندرعباس خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ساناز رمجی با اعلام این خبر گفت: در ادامه ورکشاپ‌های صنایع‌دستی و برای شناخت و ترویج صنایع‌دستی بومی استان، کارگاه یک‌روزه گلابتون‌دوزی روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه در محل معاونت صنایع‌دستی در بندرعباس برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی از صفر تا صد هنر گلابتون‌دوزی آموزش داده می‌شود، افزود: در دوره آموزشی گلابتون‌دوزی، مواد اولیه، آماده‌سازی پارچه و انتقال طرح و چند تکنیک دوخت به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

او افزود: برای شرکت در این دوره آموزشی، نیاز به هیچ پیش‌زمینه‌ای نیست و ابزار و مواد اولیه در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد.

رمجی اظهار کرد: در پایان دوره آموزشی به فراگیران گواهی پایان دوره از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان صادر می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: به دلیل محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان و تهیه مواد اولیه و ابزار کارگاه علاقه‌مندان می‌توانند ثبت‌نام خود را با شماره تماس ۰۹۱۷۰۹۲۰۸۲۹ قطعی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha