تمدید فراخوان طراحی نشان‌واره پایگاه میراث ملی شهر تاریخی استرآباد تا 27 شهریورماه

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از تمدید فراخوان طراحی نشان‌واره (لوگو) پایگاه میراث ملی شهر تاریخی استرآباد (گرگان) خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌بایست آثار خود را تا پایان روز 27 شهریورماه سال جاری به معاونت میراث‌فرهنگی استان گلستان ارسال کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مرتضی حسینقلی‌زاده با بیان این مطلب گفت: معاونت میراث‌فرهنگی استان گلستان در نظر دارد با توجه به اهمیت و رسالت پایگاه میراث ملی شهر تاریخی استرآباد (گرگان)، به‌عنوان اولین شهر ثبت ملی ایران، نسبت به طراحی نشان‌واره (لوگو) شهر تاریخی استرآباد از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان خاطرنشان کرد: از همه اساتید، طراحان، هنرمندان، هنرجویان و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود طرح پیشنهادی خود را تا 27 شهریورماه ۱۴۰۲ با رعایت ویژگی‌ها و توضیحات و از طریق پل‌های ارتباطی ذکرشده در شرایط فراخوان، به این معاونت ارسال کنند.

او بیان کرد: به بهترین طرح ارسالی و برگزیده توسط معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان مبلغ ۲۰میلیون ریال اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان به آدرس golestan.mcth.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha