آغاز فعالیت جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع)

همزمان با اربعین حسینی و روزهای پایانی ماه صفر واحدهای عملیاتی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) طی آیینی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در مشهد فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حسین رضایی سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ در این باره گفت: کار خدمت‌رسانی از روز اربعین آغاز می‌شود و تا ۲۶ شهریورماه به صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت. 

رضایی افزود: در سازمان مردم نهاد جمعیت خدمتگزار، ۲۲ واحد عملیاتی در قالب ایستگاه‌های صلواتی کار خدمت‌رسانی را در محورهای ارتباطی و اسکان شهری را برعهده دارند.

او تصریح کرد: بیش از ۲۰هزار خدمه در همه ایستگاه‌های صلواتی، ستاد مرکزی، امور جاده‌ای، مراکز اسکان شهری، خدمات درمانی، ایمنی و انتظامی، تغذیه، خدمات رفاهی، ثبت نام، آمار، مشارکت‌ها، حفظ و نشر آثار، فرهنگی و اعزام مبلغ و مبلغه، انبار و تدارکات، سمعی و بصری و تبلیغات، مالی و پشتیبانی، تامین نیروی انسانی و بانوان فعال هستند.

رضایی افزود: ثبت نام از کاروان‌های زائران پیاده امام رضا(ع) هم‌چنان در حال انجام است و تا ۱۷ شهریورماه جاری ادامه دارد و کسانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشدند، می‌توانند به ستاد جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) مراجعه کنند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) از مردم خراسان رضوی، به‌ویژه مجاوران خواست برای هماهنگی در توزیع نذورات و خدمات ارائه شده جاده‌ای و شهری با ستاد جمعیت هماهنگ کنند.

او تصریح کرد: کسانی که امکان اسکان بیش از ۱۰ نفر را در مشهد دارند به واحد اسکان جمعیت خدمتگزار اطلاع دهند تا زائران از نعمت این خدمت‌رسانی بهره‌مند شوند.

رضایی اظهار کرد: واحد تامین نیروی انسانی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) از روز اربعین در ستاد این جمعیت واقع در مشهد خیابان فدائیان اسلام هشت (نخریسی) خیابان شهید سیدین هشت، فعال و هماهنگی خدمت‌رسانی خادمان افتخاری را انجام می‌دهد.
آغاز فعالیت جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع)

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha