زائران و مسافران گران‌فروشی بلیت اتوبوس را گزارش دهند

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شهروندان و زائران چنانچه با گرانفروشی بلیت در پایانه های مسافربری مشهد مواجه شدند، موضوع را به تعزیرات استان گزارش دهند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سید مرتضی مدنی چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری امام رضا(ع) افزود: نظارت بر شرکت‌های مسافربری در ایام دهه پایان صفر تشدید شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی  ادامه داد: شرکت‌هایی که وجه اضافه از زائران و مسافران برای فروش بلیت دریافت می‌کنند، جریمه و موظف به برگرداندن وجه دریافتی اضافی می‌شوند.

مدنی تصریح کرد در بازدید از پایانه مسافربری مشهد، شرکت‌هایی که بیشتر از نرخ مصوب فروش بلیت داشتند، جریمه شدند و برای دو شرکت متخلف نیز پرونده تشکیل شد.

او از مسافران خواست چنانچه با گران‌فروشی توسط شرکت اتوبوسرانی مواجه شدند به تعزیرات حکومتی استان واقع در بولوار قرنی مراجعه کنند تا استرداد وجه انجام شود.

مدنی افزود: هم‌چنین زائران و مسافران می‌توانند در سامانه ثبت شکایت به آدرس اینترنتی tazirat135.ir شکایت خود را ثبت کنند تا با قید فوریت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061601023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha