بازدید مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از مراکز اقامتی اردبیل

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در سفر به استان اردبیل از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری این استان بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نقی‌زاده محجوب امروز یکشنبه 19 شهریورماه 1402 در سفر به استان اردبیل همراه با مدیرکل میراث‌فرهنگی این استان از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری اردبیل بازدید کرد.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در بازدید از مجموعه گردشگری ملل گفت: نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری یکی از الزامات در راستای بهبود کیفیت خدمات گردشگری است که در این زمینه شاهد افزایش بازدیدهای نظارتی در سطح کشور هستیم.

او تاکید کرد: استان اردبیل یکی از مقاصد مهم سفر در کشور به ویژه در فصل تابستان است که این امر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این استان را دو چندان می‌کند.

نقی‌زاده محجوب ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد توسعه تاسیسات گردشگری به ویژه مراکز اقامتی در استان اردبیل هستیم که این موضوع در کنار خدمات مطلوب می‌تواند در توسعه گردشگری این استان نقش مهمی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402061901154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha