ورود بیش از ۹۰۰ هزار زائر دهه آخر صفر به مشهد

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۹۰۰هزار زائر دهه آخر صفر به مشهد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر شهرستان مشهد اظهار کرد: آمار ورود زائرین در ۱۸ شهریورماه به مشهد ۱۹۶هزار و ۶۹ نفر بوده است که این آمار نسبت به سال گذشته ۲۷درصد رشد داشته است، هم‌چنین در روز ۱۹شهریور ۱۸۹هزار و ۹۶ زائر وارد مشهد شدند که نسبت به سال قبل ۱۰درصد رشد داشته است.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: آمار تجمیعی ورود زائران از ۱۵تا ۱۹شهریور ۹۲۱هزار و ۶۳۸ نفر بوده است که در مقایسه با سال قبل ورود زائران ۱۸درصد رشد داشته است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: روز گذشته با حضور وزیر کشور جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان برگزار شد و وزیر برای رفع برخی کمبودها به صورت تلفنی با رئیس جمعیت هلال احمر کشور، وزیر دفاع و پشتیبانی و شهردار تهران گفت و گو کرد.

او با اشاره تراکم تقاضای برگشت در روزهای پایانی آخر صفر گفت: برابر هماهنگی‌هایی که وزیر کشور با استانداران انجام داد مقرر شد موضوع حمل و نقل و تهیه بلیت از مبدا انجام شود

انتهای پیام/

کد خبر 1402062001241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha