قدردانی جامعه حرفه‌ای هتل‌داران ایران از مهندس ضرغامی/ کاهش تعرفه گاز هتل‌ها نتایج مثبتی برای صنعت هتلداری کشور به همراه دارد

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران ایران از وزیر میراث‌فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع‌دستی برای رونق بیش از پیش صنعت هتل‌داری قدردانی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا،‌ در متن پیام جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌داران ایران به مهندس ضرغامی آمده است: جامعه حرفه‌ای هتل‌داران ایران به عنوان تنها تشکل ملی این صنعت، خرسند است که در جریان پی‌گیری‌های خود برای برون‌رفت از مشکلات این سال‌ها، اغلب از حمایت‌های وزیر محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و به تبع آن، معاون محترم گردشگری کشور بهره‌مند بوده است.

آخرین مصداق از نتایج همکاری‌های متقابل وزارتخانه و جامعه حرفه‌ای هتل‌داران ایران کاهش تعرفه گاز هتل‌ها به یک‌سوم است.

بدینوسیله مراتب سپاسگزاری خود را از وزیر محترم، معاون محترم گردشگری و مجموعه مدیران و کارشناسان آن وزارتخانه به جا می‌آوریم.

امید است در سایه تداوم این تعامل، شاهد تحقق دیگر خواسته‌های به حق تشکل‌های بخش خصوصی و از آن جمله معافیت ۵۰ درصدی مالیات تاسیسات گردشگری به عنوان یکی از مطالبات اولویت‌دار این صنعت باشیم.

چند روز پیش معاون نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با میراث‌آریا از تغییر تعرفه نرخ گاز برای تأسیسات گردشکری به یک چهارم بخش صنعت خبر داده بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062101259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha