سامان‌دهی یک‌هزار و 470 چشمه سرویس بهداشتی در استان خراسان رضوی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از سامان‌دهی 1470 چشمه سرویس بهداشتی در استان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت بر سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی اظهار کرد: از یک ماه گذشته بررسی و بهسازی ۱۴۷۰ چشمه سرویس بهداشتی بین‌راهی را شروع کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: با مدیر شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی استان هماهنگی لازم انجام شده تا جایگاه‌داران جایگاه‌های سوخت رسیدگی بیشتری نسبت به سرویس‌های بهداشتی داشته باشند.

او با اشاره به تشدید نظارت بر تاسیات گردشگری در دهه آخر صفر اظهار کرد: چهار پایگاه در اطراف حرم مستقر هستند که ۲۴ ساعته و آنلاین به شکایات رسیدگی کرده و برخورد می‌کنند که در زمینه تاسیسات گردشگری رسمی تاکنون مورد تخلفی گزارش نشده اما در حوزه مراکز اقامتی غیر رسمی ۱۷ گزارش داشتیم که رسیدگی کردیم.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تاکید کرد: ۱۵۰ بازرس نیز بر واحدهای اقامتی استان نظارت دارند و بازدیدهای روزانه را انجام می‌دهند، زائران در صورت هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا درخواست راهنمایی برای اسکان، حمل‌ونقل و ... در سطح ملی با شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۹ و در سطح مشهد با شماره ۳۷۰۴۵ -۰۵۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062101285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha