برگزاری نشست هماهنگی حضور گلستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

نشست هماهنگی حضور استان گلستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و همچنین برنامه‌ریزی در خصوص هفته گردشگری در استان و اجرای هرچه بهتر این رویدادها با حضور روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان در گرگان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این نشست هم‌اندیشی عصر روز سه‌شنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در راستای تبادل‌نظر و هماهنگی برای حضور استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و همچنین برنامه‌ریزی اقدامات هفته گردشگری در استان و اجرای هرچه بهتر این برنامه‎ها با حضور رحمان فرمانی قائم‌مقام مدیرکل، یاسر قندهاری معاون گردشگری و مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و همچنین روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان در محل سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

ضرورت هم‌افزایی فعالان گردشگری گلستان برای بهره‌برداری از مزیت‌های نمایشگاه گردشگری تهران

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اشاره به حضور استان در نمایشگاه گردشگری تهران، گفت: نمایشگاه‌ها همواره یکی از ابزارهای کارآمد و مطلوب در زمینه بازاریابی در راستای توسعه صنعت گردشگری به شمار می‌رود و به‌عنوان نقطه کانونی برای به هم رسانی عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات، از نقش به سزایی در معرفی چهره به چهره نوآوری‌ها و خلاقیت‌های عرصه‌های مختلف برخوردار است.

یاسر قندهاری تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد استان در حوزه گردشگری، این بخش از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان است.

او بابیان این‌که نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران یکی از اصلی‌ترین فرصت‌ها در معرفی توانمندی‌های سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بسته‎های سرمایه‌گذاری استان در این بخش‌ها است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم با همکاری و هم‌افزایی همه بخش‌های استان بهترین بهره‌برداری را از این ظرفیت ایجادشده برای معرفی پتانسیل‌ها و مزیت‌های نسبی استان داشته باشیم.

در نشست روسای جوامع و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان گلستان در خصوص چگونگی حضور فعالان گردشگری استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha