حضور خادمان حرم مهرورزی در جمع زائران پیاده

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: طرح خادمان حرم مهرورزی چند سال است که اجرایی شده و امسال هم به همت کادر پزشکان و پرستاران در حال انجام است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از تامین هزار دستگاه ویلچر برای طرح قدم به قدم در مسیر بهشت خبرداد و گفت: این امر توسط خیران و داوطلبان بلند همت انجام شده است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر ادامه داد: تامین دارو از محل طرح «مرهم زائر» که قسمتی از آن در حال ارسال از سمت سایر استان ها است، در حال انجام و قسمتی دیگر از این داروهای تامینی توسط استان فراهم شده است.

سلیمی تصریح کرد: در طرح ملی مرهم زائر حدود ۳ میلیارد ریال کمک نقدی مردم برای تامین داروی مورد نیاز زائران پیاده جمع آوری شده که هم اکنون در این ایام، مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

سلیمی با اشاره به طرح خادمان حرم مهرورزی، اظهار کرد: این طرح چند سال است که برگزار می‌‎شود و امسال هم، با استفاده از ظرفیت پرستاران و پزشکان برای ارائه خدمات درمانی و ارائه خدمات پرستاری به زائران پیاده در محورهای مواصلاتی به مشهد مقدس در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha