بررسی محورها و برنامه‌های اجرایی دومین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی از تعدادی از آثار و بناهای تاریخی استان قزوین بازدید کردند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی که به استان قزوین سفر کرده‌اند، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ از دولتخانه صفوی و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه در شهر قزوین بازدید به عمل آوردند.

اعضای این شورا در سفر به شهر قزوین که میزبان دومین رویداد ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی است، از نزدیک محورها و حوزه‌های اجرای این جشنواره در قزوین را بررسی کردند.

اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی ابتدا در محل دولتخانه صفوی حضور یافتند و پس از بازدید از این بنای تاریخی به کاروانسرای سعدالسلطنه بزرگترین کاروانسرای سرپوشیده و مرکز تجاری داخلی شهری کشور رفته و از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آوردند.

دومین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به همت  وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با مشارکت و میزبانی استانداری قزوین ۲۸ آبان تا ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ در شهر قزوین برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار که تا پیش از این ۳۰ شهریور ماه اعلام شده بود تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های رادیویی و تلویزیونی، سینمایی، هنرهای رایانه‌ای ترکیبی، هنرهای اجرایی و نمایشی و همچنین کتاب و تولیدات مکتوب آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران ارسال کنند.

همچنین آثار ارسالی باید از ابتدای سال ١۴٠٠ تا مهر ١۴٠٢ تولید شده و در دوره نخست جشنواره شرکت نکرده باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۹۰۶۸۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062201352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha