ورود ۲۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد مقدس تا ساعت ۲۰ روز پنجشنبه/ پیش‌بینی ورود ۶۰۰ هزار زائر پیاده تا روز شهادت امام رضا(ع)

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده رضوی (ع) گفت: تا ساعت ۸ شب، پنجشنبه ۲۳ شهریور، حدود ۲۰۰ هزار زائر پیاده وارد مشهد مقدس شدند.

حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این تعداد زائر از اقصی نقاط ایران با پای پیاده به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده رضوی، اضافه کرد: همه‌ساله در دهه آخر ماه صفر و هم زمان با فرا رسیدن سالروز شهادت نبی مکرم اسلام، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، مشهد مقدس میزبان میلیون‌ها زائر از سراسر ایران و کشورهای مختلف جهان است که در این میان صدها هزار زائر نیز با پای پیاده راهی مشهد مقدس می‌شوند.

او افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا روز شهادت امام رضا (ع) بیش از ۶۰۰ هزار زائر با پای پیاده خود را به مشهد مقدس برسانند و تا ساعت ۲۰ امشب، حدود ۲۰۰ هزار زائر پیاده وارد شده‌اند.

رضایی با بیان این که تمام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات شایسته به زائران پیاده رضوی اندیشیده شده است گفت: شرایط میزیانی شایسته از جمله پذیرایی و اسکان برای تمام زائران پیاده در نظر گرفته شده و خوشبختانه تا کنون هیچ مشکلی برای میزبانی از زائران پیاده نداشته‌ایم.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده رضوی اضافه کرد: در طول مسیرهای منتهی به مشهد ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های پذیرایی از زائران برپا شده و دستگاه‌های مختلف و مردم برای ارائه خدمات به زائران پای کار آمده‌اند.

رضایی خاطرنشان کرد: تمام مراکز اسکان زائران پیاده از نظر ایمنی و استاندارد، بررسی شده و زائران در مراکز امن اسکان داده می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062301411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha