کمیته گردشگری سلامت در لرستان تشکیل می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از تشکیل کمیته گردشگری سلامت در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، حجت‌اله عباسیان با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه صنعت گردشگری سلامت در لرستان، کمیته گردشگری سلامت به زودی در استان تشکیل می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: کمیته گردشگری سلامت استان با حضور دستگاه های مرتبط از جمله معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان و چند دستگاه مرتبط استان تشکیل خواهد شد.

او ادامه داد: هدف از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل لرستان در حوزه گردشگری سلامت از جمله ظرفیت‌های پزشکی، طب سنتی، آب درمانی و تندرستی می‌باشد.

عباسیان بیان کرد: از آنجا که محصولات و خدمات حوزه گردشگری سلامت، ترکیبی نامتجانس و مربوط به بخش‌های مختلف از جمله پزشکی، مخابرات و حمل و نقل می‌باشند بررسی ظرفیت‌ها و برطرف نمودن مشکلات این بخش نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری بین‌بخشی به‌ویژه بخش خصوصی، حوزه‌های عمومی و بخش دولتی می باشد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با اشاره به برخی از ظرفیت‌های گردشگری سلامت در لرستان از جمله چشمه آب گرم دلفان افزود: این چشمه یکی از ظرفیت‌های استان برای ایجاد مراکز درمان با آب است که نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها و اطلاع‌رسانی به منظور جذب سرمایه‌گذار و گردشگر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062701558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha