موافقت اصولی سرمایه‌گذاری در ۱۷ طرح گردشگری چهارمحال و بختیاری صادر شد

رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری در ۱۷ طرح گردشگری این استان صادر شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، ابراهیم شَهرانی با اعلام این خبر تأکید کرد: درخواست سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها از سوی بخش خصوصی در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ ارائه شده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: با اجرا و بهره‌برداری از این طرح‌ها شامل اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، سفره‌خانه سنتی، اردوگاه گردشگری و هتل‌آپارتمان زمینه اشتغال مستقیم ۱۱۸ نفر در استان فراهم خواهد شد.

شَهرانی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌های گردشگری یک‎هزار و ۱۵۳ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال از سوی بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری تامین و سرمایه‌گذاری می‌شود.

او یادآور شد: پس از اجرای این طرح‌ها در ۶۱ هزار و ۷۵۶ مترمربع از عرصه‌های چهارمحال و بختیاری ۱۲ هزار و ۱۵۲ مترمربع به زیربناهای تأسیسات گردشگری استان افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402062801646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha