راهنمایان گردشگری جاذبه‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری را بیشتر معرفی کنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: راهنمایان گردشگری جاذبه‌های گردشگری این استان را برای گردشگران داخلی و خارجی بیشتر معرفی کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی از راهنمایان گردشگری تأکید کرد: معرفی بیشتر جاذبه‌های این استان در حوزه‌های مختلف گردشگری می‌تواند به افزایش جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی کمک کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری  افزود: افزایش حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در مناطق مختلف گردشگری استان به رونق اقتصادی، بهبود وضعیت اشتغال، کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و تحول در شاخص‌های توسعه‌ای هر منطقه کمک می‌کند.

جیلان تصریح کرد: راهنمایان گردشگری چهارمحال و بختیاری برای تسریع در روند دستیابی به اهداف توسعه‌ای در حوزه گردشگری استان نقش اثرگذار و مؤثر دارند.

او یادآور شد: چهارمحال و بختیاری برای جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ظرفیت‌های متنوع و بکر در حوزه گردشگری دارد.

جیلان اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری به‌علت برخورداری از بافت طبیعی، تاریخی، عشایری و اجتماعی خاص می‌تواند مقصد اصلی برای برگزاری تورهای گردشگری باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha