قابلیت شهرستان شهرکرد برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری مطلوب است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرکرد گفت: این شهرستان قابلیت، توانمندی و شرایط مطلوب و قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، حمیرا راهنورد روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۲ در بازدید از تعدادی زیرساخت‌های گردشگری شهرستان شهرکرد تأکید کرد: به‌منظور تقویت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان از توان سرمایه‌گذاران دارای اهلیت و واجدشرایط بهره‌گیری می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرکرد افزود: در این راستا میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری بسته‌های سرمایه‌گذاری متنوعی آماده کرده است که به همراه مشوق‌های لازم به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

راهنورد تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان شهرکرد نرخ بیکاری را کاهش می‌‎دهد و باعث تحول در بخش‌های مختلف توسعه‌ای این شهرستان می‌شود.

او یادآور شد: به‌همین منظور تقویت و حمایت از دفاتر خدمات گردشگری و توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در دستور کار میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهرکرد قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402063001833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha