اردوی علمی و فرهنگی رضوی در موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش زنجان

در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و با هدف معرفی منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اعضای فعال کودک و نوجوان کتابخانه عمومی خیّری سید سجاد و سیده فاطمه موسوی از موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش زنجان بازدید کردند. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، صدیقه موسوی گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و با هدف معرفی منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اعضای فعال کودک و نوجوان کتابخانه عمومی خیّری سید سجاد و سیده فاطمه موسوی که در کلاس‌های تابستانی این کتابخانه حضور داشتند، به اردوی علمی و فرهنگی رضوی موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش زنجان اعزام شدند. 

مسئول کتابخانه عمومی خیّری سید سجاد و سیده فاطمه موسوی افزود: طبق هماهنگی صورت گرفته بین کتابخانه با موزه تاریخ طبیعی استان، ۶۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان به همراه تعدادی از مادران از موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش زنجان بازدید کردند. 

اردوی علمی و فرهنگی رضوی در موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش زنجان


موسوی هدف از برگزاری این اردوی علمی را دیدن حیوانات مختلف، آشنایی با فرم بدن حیوانات و غذای آن‌ها و امکان یادگیری بهتر کودکان به روش مستقیم عنوان کرد و گفت: در این بازدید اعضای کتابخانه از بخش‌های مختلف موزه از جمله قسمت زیست‌شناسی، جانوران تاکسیدرمی شده، انواع زیستگاه‌های جانوران، جنین شناسی، آبزیان و حشرات بازدید به عمل آوردند و آموزش‌های لازم به نوآموزان ارائه شد. 

او گفت: کارشناس حاضر در موزه نیز در خصوص گونه‌های جانوری و نحوه‌ی مراقبت از حیوانات تاکسیدرمی به اعضای کتابخانه توضیحاتی ارائه داد.

اردوی علمی و فرهنگی رضوی در موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش زنجان

انتهای پیام/

کد خبر 1402070100019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha