زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری توسعه می‌یابد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف این استان از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم در حوزه گردشگری به‌شمار می‌رود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز دوشنبه سوم مهرماه ۱۴۰۲ در نشست با تعدادی از فعالان گردشگری تأکید کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان افزایش می‌یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: صدور مجوز و موافقت اصولی برای راه‌اندازی هتل، هتل‌آپارتمان، مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی و اردوگاه‌های گردشگری در استان از مهم‌ترین اقدامات برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری این منطقه به‌شمار می‌رود.

جیلان تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری به اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و کم شدن مشکلات گردشگران ورودی به این استان منجر می‌شود.

او یادآور شد: راه‌اندازی طرح‌های جدید گردشگری در چهارمحال و بختیاری باعث معرفی بیشتر این استان به مناطق مختلف کشور و دنیا و افزایش ورود گردشگران داخلی و خارجی به جاذبه‌های گردشگری این منطقه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070300075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha