دبیرخانه و کمیته ویژه اعتبار و تسهیلات میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد

رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی دبیرخانه ویژه پیگیری اعتبار و تسهیلات در اداره‌کل و برگزاری نخستین جلسه کمیته این دبیرخانه خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، خدیجه براهویی بیان کرد: این دبیرخانه بنا به تدبیر سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان به‌منظور بهبود و تسهیل فرایند پرداخت تسهیلات، پرداخت عادلانه برابر ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی راه‌اندازی شده است و نخستین جلسه خود را با حضور اعضا تشکیل داد.

او ادامه داد: در این کمیته درخواست‌های متقاضیان تسهیلات توسط اعضا بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود و طرح‌های تأیید شده برای تأیید کارگروه استانی ارسال خواهد شد.

رئیس اداره مراکز و خدمات گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: این کمیته بنا به‌ضرورت ابلاغ و تخصیص اعتبار به‌صورت مستمر با حضور اعضا به منظور تسهیل در امر اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان پهناور سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود و طی آن دبیرخانه ویژه پیگیری این امور در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از امروز برای نخستین بار ایجاد و آغاز بکار کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070500221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha