اصفهان بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری است

استاندار اصفهان در مراسم رونمایی و واگذاری ۲۱۶ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی، خدماتی و حمل‌ونقل درون‌شهری به شهرداری‌های استان، اصفهان را بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری دانست .

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، سید رضا مرتضوی روز گذشته ۵ مهرماه با اعلام این مطلب گفت: استان اصفهان به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و غنی، بستر مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری است.

استاندار اصفهان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین ابزار برای ایجاد تعلق نسبت به مولفه های هویتی در نسل آینده، صنعت گردشگری است لذا حضور و برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری در داخل و خارج از کشور قطعاً می‌تواند ظرفیت‌های بسیاری را در این حوزه فراهم کند.

او افزود: ظرفیت‌ها و بضاعت‌های بسیاری در کشور ما وجود دارد که همگی دارای پیشینه‌های کهن هستند و می‌توانند بسترهای مناسبی برای توسعه گردشگری باشند.

مرتضوی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین حوزه‌های شهری، شهرداری‌ها هستند که با توجه به مأموریت‌های زیست‌محیطی، رونق اقتصاد شهر، محلات، بهداشت و درمان و حتی گردشگری از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و می‌توانند بازوی قدرتمندی برای دستگاه‌های مرتبط با گردشگری باشند لذا تجهیز شهرداری‌ها می‌تواند کمک شایانی برای انجام هرچه بهتر این مأموریت‌ها باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha