غبارروبی گلزار شهدای میرجاوه به مناسبت روز جهانی گردشگری

گلزار مطهر شهدای گمنام شهرستان میرجاوه به مناسبت روز جهانی گردشگری غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، هم‌زمان با روز جهانی و هفته گردشگری و در آستانه روز جهانی جهانگردی روز چهارشنبه پنجم مهرماه، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میرجاوه، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان میرجاوه گفت: تقارن هفته دفاع مقدس و گردشگری را به فال نیک گرفته و معتقدیم این هفته فرصتی برای گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازانی است که هشت سال در جنگ تحمیلی از این مرزوبوم دفاع کردند و جان خود را فدای این سرزمین کردند.

عبدالله کرد با اشاره به اینکه مدیون شهدا و خانواده آنان هستیم افزود: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگانی است که در هشت سال دفاع از کشور اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست بیگانه بیفتد.

گفتنی است در این مراسم مسئولین با قرائت فاتحه، عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha