۵۰ هنرمند صنایع‌دستی شهرستان اردل به بانک‌های عامل معرفی شدند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه نخست سال‌جاری ۵۰ هنرمند فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این شهرستان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا نصیری روز پنجشنبه ۶ مهرماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر تأکید کرد: هنرمند فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان اردل برای دریافت ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردل افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی و شرایط اقتصادی هنرمندان فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این شهرستان بهبود می‌یابد.

نصیری تصریح کرد: حمایت از هنرمندان فعال صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان اردل در هنرصنعت‌های مختلف جزو مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری قرار دارد.

او یادآور شد: هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان اردل هم‌اکنون با مشکلاتی مانند تهیه مواد اولیه باکیفیت و ارزان‌قیمت، تزریق منابع مالی و تسهیلاتی، بازار فروش و گران بودن محصولات تولیدی اولیه مواجه هستند که پیگیری‌ها برای رفع این مشکلات در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha