حضور فعال هنرمندان صنایع‌دستی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از حضور فعال هنرمندان صنایع‌دستی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، نورالله عبدالهی امروز ۶ مهرماه با اعلام این مطلب گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی که از تاریخ ۴ لغایت ۷ مهرماه به مناسبت هفته گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حال برگزاری است میزبان ۱۲۰ هنرمند در غرفه‌های صنایع‌دستی است که در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی تولیدات خود را به نمایش و فروش گذاشته‌اند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اصفهان ادامه داد: این هنرمندان از استان‌های اصفهان، مازندران، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، زنجان، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، گلستان و کرمان در این نمایشگاه حضور دارند.

او افزود: غرفه شهر جهانی کاشان با غرفه آرایی بسیار شکیل، آثار فاخر در رشته نساجی سنتی را به نمایش گذاشته و در بخش چادرهای عشایری نیز استان‌های خراسان شمالی، کرمانشاه و اصفهان میزبان علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و صنایع‌دستی ایران‌زمین هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha