دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی در بندرعباس برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی سرمایه‌گذاری سبز در گردشگری آبی به مناسبت هفته گردشگری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، عباس رئیسی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با همکاری موسسه آموزش گردشگری مشق آفرینش و با همکاری میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی روز گذشته با حضور ۳۰ نفر از داوطلبان برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به‌صورت مجازی و رایگان برگزار شد، افزود: سرفصل‌های دوره زمینه‌ها و حوزه‌های گردشگری سبز، سرمایه گذاری در زیر ساخت‌های سیاره، سرمایه گذاری در رفاه و خود شکوفایی، ارکان سبزینگی در گردشگری، حقایق پیرامون گردشگری سبز، تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها و طراحی برای پایداری ار سرفصل‌های این دوره آموزشی بود.

او ادامه داد: ژاله امینی رئیس گروه برنامه‌ریزی و مدیریت تالاب‌ها و مهدی شیرخانی مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی هرمزگان مدرسان این دوره آموزشی بودند.

رئیسی تاکید کرد: در پایان دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070600337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha