برگزاری کارگاه آموزشی جوامع محلی به‌مناسبت هفته گردشگری در لرستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی جوامع محلی به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری و هفته وحدت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، حجت‌اله عباسیان نهم مهرماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی جوامع محلی در محل اقامتگاه‌ بوم‌گردی ولاش شهرستان سلسله و به‌مناسبت هفته گردشگری برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: این کارگاه زیر نظر مجتبی هداوند از راهنمایان گردشگری و حمید قیطوری مدیر اقامتگاه بوم‌گردی ولاش در روستای پرسک شهرستان سلسله برگزار شد.

او ادامه داد: ارائه برنامه‌های آموزشی به‌ویژه در راستای توسعه اهداف گردشگری و جذب گردشگر در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد و کارگاه آموزشی در همین راستا اجرایی شد.

عباسیان با بیان اینکه گردشگری صنعتی است که با لایه‌های ذهنی و روانی مخاطب درگیر است و به‌نوعی نحوه رفتار نیروی انسانی جزئی از فرایند ارائه خدمات محسوب می‌شود افزود: به همین دلیل آموزش گردشگری جایگاه ویژه‌ای در این صنعت دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: ارائه آموزش‌های همه جانبه در این حوزه در طول سال توسعه صنعت گردشگری و رونق اشتغال را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha