حمایت‌های استاندار، عامل رشد و توسعه گردشگری استان سمنان است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: حمایت‌های استاندار، عامل رشد و توسعه گردشگری استان سمنان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده روز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ در نشست با سرمایه‌گذاران، فعالان و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری استان سمنان که به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد، گفت: با حمایت‌های ویژه استاندار سمنان، اقدامات اساسی در حوزه گردشگری استان سمنان نسبت به سال‌های گذشته انجام‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: افزایش اعتبارات، توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان سمنان، جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، افزایش تأسیسات گردشگری و برندسازی گردشگری استان سمنان در سطح بین‌المللی از اقدامات مطلوبی است که در دولت سیزدهم انجام‌شده است.

کرم‌زاده گفت: برخورد با تورها و اقامتگاه‌های غیرمجاز در دستور کار قرار دارد تا چهره گردشگری استان سمنان خدشه‌دار نشود.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این نشست گفت: گردشگری یکی از مقوله‌های مهم در توسعه استان سمنان است.

هاشمی افزود: صنعت، کشاورزی و گردشگری، سه مقوله مهم در توسعه استان سمنان است و در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی استان سمنان نقش بسزایی دارند.

او گفت: با عنایت به اهمیت گردشگری و نقش آن در توسعه استان و کشور، از ایده‌ها و خلاقیت‌های توسعه گردشگری استقبال می‌شود.

استاندار سمنان ضمن تشکر از عملکرد خوب مدیرکل و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ثبت جهانی شش کاروانسرای استان سمنان و انتخاب سمنان به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم از اقداماتی است که زمینه‌ساز جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان سمنان است که تأسیسات گردشگری و کیفیت بالای خدمات‌رسانی به گردشگران نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070900617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha