کارگاه آموزشی گردشگری و فرصت‌های ثروت ساز در گلستان برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری و فرصت‌های ثروت ساز به‌مناسبت هفته گردشگری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ در ششمین روز از هفته گردشگری در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: صنعت گردشگری به دلیل استقبالی که از آن می‌شود، درآمدزایی بالایی برای دولت‌ها ایجاد کرده و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های وسیعی برای این بخش انجام می‌شود و همه‌ساله شاخه‌های جدیدی به این صنعت افزوده می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: از مواردی که سبب جذب گردشگر و توسعه گردشگری در کشور می‌شود، آموزش نحوه صحیح برخورد جامعه میزبان با گردشگر است، زیرا جذب گردشگر جذب ثروت را به همراه خواهد داشت و جذب ثروت زمینه‌ساز ایجاد اشتغال می‌شود.

او با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی رایگان گفت: تبلیغات و بازاریابی گردشگری، تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها و طراحی برای پایداری از سرفصل‌های این دوره آموزشی بود که همزمان با هفته گردشگری برگزار شد.

قندهاری افزود: در پایان دوره، گواهینامه معتبر از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha