برگزاری کارگاه‌های آموزشی گردشگری در البرز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی البرز از برگزاری کارگاه‌های آموزش گردشگری به همت یکی از آموزشگاه‌های استان و با هماهنگی اداره کل خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، شهرام علی‌محمدی روز دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری در استان البرز تا کنون شش کارگاه تئوری و عملی گردشگری توسط موسسه میراث جاویدان دیار پارسه و با هماهنگی اداره کل برگزار شده و ۲ کارگاه دیگر نیز به زودی در فضای باز اجرا می‌شوند.

معاون گردشگری البرز این کارگاه ها را شامل آشنایی با خط میخی پارسی باستان، آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ژئوپارک طبس، کارگاه عملی گیاه شناسی در پارک چمران کرج، بازاریابی اجتماعی در کسب و کارهای گردشگری، کدهای اخلاقی و رفتاری گردشگری پایدار در مناطق حفاظت شده و پرنده نگری و آشنایی با ظرفیت های گردشگری کلانشهر کرج عنوان کرد.

علی‌محمدی با اشاره به استقبال علاقه‌مندان از این کارگاه‌ها، هدف از برگزاری چنین آموزش‌هایی را توانمندسازی و افزایش آگاهی فعالان و علاقه‌مندان نسبت به حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله طبیعی، فرهنگی، شهری و... عنوان کرد و گفت: برخی از این کارگاه ها به صورت تکمیلی در آموزشگاه ادامه یافته و تکرار می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha