صدور موافقت‌نامه اصولی احداث اقامتگاه بوم‌گردی در ازنا

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از صدور موافقت‌نامه اصولی احداث اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان ازنا خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های این حوزه، موافقت‌نامه اصولی احداث اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان ازنا صادر شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: شهرستان ازنا بواسطه برخورداری از طبیعت بی نظیر و بویژه آب و هوای سرد و متبوع در فصل‌های گرم سال، یکی از مستعدترین شهرستان‌های لرستان برای توسعه گردشگری است.

او ادامه داد: در همین راستا احداث اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از راهکارهای موثر برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه خواهد بود.

حسن‌پور با بیان اینکه استان لرستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری بخصوص طبیعت‌گردی دارد افزود: بیش از ۸۰ درصد مساحت کل شهرستان ازنا را دشت‌های حاصلخیز و زمین‌های کشاورزی تشکیل می‌دهند و وضعیت جغرافیایی این شهر باعث شده تا ازنا همواره آب‌وهوایی عالی و دلپذیر داشته و مورد توجه گردشگران و کوهنوردان باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اضافه کرد: آماده هر گونه همکاری و تعامل با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به منظور ایجاد تاسیسات و زیرساخت‌های گردشگری هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha