دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت جاذبه‌های گردشگری در این استان، گفت: دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، محبوب افراسیاب در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، اظهارکرد: توسعه زیرساخت های گردشگری در نقاط مختلف استان نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی استان است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روزهای آینده مشکلات روستای گردشگرپذیر کریک بصورت میدانی بررسی می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه اقدامات خوبی درحوزه حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان صورت گرفته است، اظهارکرد: هم اکنون 46 پروژه فعال و نیمه فعال در حوزه سرمایه گذاری گردشگری استان در حال اجرا است.

سعید طالبی پوربا بیان اینکه در سال های گذشته عده ای به بهانه طرح های گردشگری به دنبال تصرف اراضی ملی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد بوده است، افزود: تاکنون ۴۲ طرح گردشگری با هدف زمین خواری برای خلع ید توسط این دستگاه معرفی شده است.

او با تقدیر از همکاری بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد در حل مشکلات این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف، ادامه داد: با همکاری سازمان بازرسی استان طرح‌های کاغذی گذشته که منجر به زمین‌خواری شده است به دنبال بازپس‌گیری اراضی تصرف شده خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071601033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha