حضور صنعتگران لرستانی در نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از حضور صنعتگران لرستانی در پنجمین رویداد نمایشگاهی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستایی و عشایری تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور یکشنبه شانزدهم مهرماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلی بزرگ تهران در حال برگزاری است، دو هنرمند صنایع‌دستی لرستان نیز حضور دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ادامه داد: لرستان با دارا بودن تنوع بسیار بالا در رشته های صنایع‌دستی با دو هنرمند در رشته های گلیم و محصولات صنایع‌دستی روستایی، عشایری در این نمایشگاه شرکت کرده است.

او ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان به صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به منظور بازدید از این نمایشگاه افزود: امیدواریم بتوانیم با معرفی هرچه بیشتر و بهتر ظرفیت صنایع‌دستی لرستان، گامی موثر در راستای اشتغال‌زایی، رونق اقتصادی و ترویج هنرهای صنایع‌‍دستی استان برداریم.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: این نمایشگاه علاوه بر عرضه و فروش محصولات صنایع‌دستی تولیدی، دارای ویژه‌برنامه‌هایی چون نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، برای زنان کارآفرین و توانمندسازی کسب و کارهای معیشت‌محور خرد، کوچک و متوسط برپا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071601052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha