مراسم بزرگداشت هفته تهران برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز و هفته تهران با حضور احمد قیومی فرماندار تهران و زهرا بابایی رئیس اداره میراث‌فرهنگی تهران در سالن فردوسی خانه اندیشمندان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، احمد قیومی در این نشست گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی با همکاری و مشارکت بخش‌های دولتی، شهرداری‌ها و سمن‌ها در هفته تهران از تاریخ ۱۴ الی ۲۰ مهرماه در حال برگزاری است.

فرماندر تهران عنوان کرد: تفاوت برنامه‌های بزرگداشت هفته تهران با سال‌های گذشته ایجاد نگاه فرهنگی و هویت بخشی و مشارکت دستگاه‌ها و سمن‌ها در برگزاری برنامه‌هاست.

او افزود: از زحمات همه کسانی که برای ثبت روز تهران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مرتبط با این هفته برگزار کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

قیومی گفت: در شهرستان تهران بیش از ۳۲ روستا وجود دارد که بخشی از تمرکز ما حفظ هویت و بافت این مناطق و توسعه اقتصاد روستایی است و در همین راستا اقدامات خوبی نظیر ساخت اقامتگاه‌های بومگردی و مرمت و احیای بناهای تاریخی در دست انجام است.

زهرا بابایی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران عنوان کرد: برنامه روز بزرگداشت تهران با همکاری گروه تاریخ و میراث‌فرهنگی خانه اندیشمندان علوم انسانی برنامه ریزی و اجرا شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران خاطرنشان کرد: در هفته تهران برنامه هنرگردی با هدف معرفی هنرمندان صنایع‌دستی و تور بازدید از کاخ گلستان برای عموم علاقه‌مندان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071701130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha