کارگاه آموزشی اقامتگاه‌های بوم‌گردی سرمایه‌های سبز در شهرستان کوثر برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری کارگاه آموزشی اقامتگاه‌های بوم‌گردی سرمایه‌های سبز در شهرستان کوثر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل گفت: کارگاه آموزشی اقامتگاه‌های بوم‌گردی سرمایه‌های سبز روز گذشته در شهرستان کوثر برگزار شد.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: این کارگاه‌ها از هفته گردشگری در شهرستان‌های مختلف استان و در محل اقامتگاه‌های بوم‌گردی به صورت رایگان آغاز شده و با هدف آموزش فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: شبکه سازی و توسعه منظومه‌های روستایی، گردشگری خلاق در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، معماری بوم آور، الگوها و آداب رفتاری در گردشگری و احیای کسب و کارها و صنایع‌دستی فراموش شده از جمله مطالب ارائه شده در این کارگاه‌هاست.

نجارقابل با اشاره به حضور کارشناسان مجرب اداره کل میراث‌فرهنگی در این کارگاه‌ها، ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی با همکاری راهنمایان گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی برگزار می‌شود و در ادامه نیز شهرستان‌های دیگر استان میزبان این کارگاه خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071801199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha