رویداد اردبیل 2023 با وفاق همه دستگاه‌های استان به صورت شایسته برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو با وفاق همه دستگاه‌ها به صورت شایسته برگزار شد و دستگاه قضایی استان از ابتدا در این برنامه‌ها حضور جدی داشت.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح امروز 19 مهرماه 1402 در دیدار با مدیرکل حقوقی وزارت میراث‌فرهنگی گفت: استان اردبیل پیشینه بسیار غنی در حوزه میراث‌فرهنگی دارد و با تکیه بر همین پیشینه‌ها رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو به صورت شایسته برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: در استان اردبیل هماهنگی خوبی بین دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و با اداره کل میراث‌فرهنگی استان هم در زمینه مسائل مربوط به این اداره کل تعامل بسیار خوبی داریم.

او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی استان در سال اخیر که با رویداد اردبیل 2023 همزمان است پویایی خاصی دارد و اقدامات این اداره کل قابل قدردانی است.

کثیرلو همچنین ادامه داد: از ادارات کل انتظار داریم که واحد حقوقی خود را تقویت کنند و از توان این واحد در پیشبرد امور حقوقی و ارتباط با دستگاه قضایی استفاده کنند.

مدیرکل حقوقی وزارت میراث‌فرهنگی نیز در این دیدار گفت: قضاوت در حوزه میراث‌فرهنگی بسیار حساس است چرا که آثار تاریخی و فرهنگی هیچگونه جایگزینی ندارند و اداره کل حقوقی وزارت میراث‌فرهنگی به لحاظ حساسیت موضوع ارتباط نزدیکی با قوه قضاییه دارد.

جمشید جعفرپور افزود: در اردبیل هم با توجه به اهمیت هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به ویژه در وضعیت اقتصادی جامعه، همکاری خوبی بین دستگاه قضایی استان و اداره کل میراث‌فرهنگی وجود دارد و این همکاری قابل قدردانی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071901273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha