امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان ادارات‌کل میراث‌فرهنگی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: در راستای تحقق بخشی به شعار سال سازمان جهانی گردشگری (گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز )، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره‌کل میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی همدان و اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان به امضا رسید.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی ادارکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان،  محسن معصوم علیزاده گفت: در راستای تحقق بخشی به شعار سال سازمان جهانی گردشگری (گردشگری و سرمایه‌گذاری‌های سبز ) و به منظور بهره‌گیری از توان و ظرفیت طرفین و نظر به اهمیت و ضرورت فراگیر شدن ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی و میراث‌فرهنگی و تاریخی،  این تفاهم‌نامه روز سه‌شنبه 18 مهرماه و در حاشیه برنامه گرامی‌داشت هفته گردشگری فی مابین اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری و این  اداره کل به امضا رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: از موضوعات مهم تفاهم‌نامه می‌توان به ارتقای سطح دانش فنی و اطلاعات کارکنان ، همکاری در برگزاری همایش‌ها، پویش‌ها و تور طبیعت‌گردی و استفاده از یگان حفاظت، تفاهم‌نامه در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی و آثار تاریخی اشاره کرد.

او تصریح کرد: بر اساس تعهدات مشترک نظارت و ارزیابی فعالیت‌های مشترک توسط کمیته راهبری استانی و شهرستانی و در پی آن تدوین گزارش مشترک فعالیت‌ها  و ارائه آن به مقامات مسئول طرفین تفاهم‌نامه انجام شود. همچنن مدت زمان این تفاهم‌نامه چهار سال خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072001312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha