دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری پایدار در اردبیل برگزار شد

دومین کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی در محل این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، امروز 20 مهرماه 1402 دومین کنفرانس بین‌المللی چالش‌ها و راهکارهای مدیریت توسعه گردشگری پایدار در راستای رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و با همکاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی در محل این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این کنفرانس گفت: دومین دوره این کنفرانس بین‌المللی با پذیرش 158 مقاله در 10 محور برگزار شد که موضوع اصلی این کنفرانس تاکید بر گردشگری استان اردبیل به مناسبت رویداد اردبیل 2023 بود.

حسن محمدی ادیب افزود: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری با دانشگاه و جامعه علمی می‌تواند به برنامه‌ریزی صحیح و علمی برای دست یابی به توسعه در حوزه گردشگری منجر شود که این کنفرانس در همین راستا برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: در سال جاری میلادی اردبیل میزبان رویداد 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو است که برنامه‌های متعددی مانند نشست وزرای گردشگری و مراسم افتتاحیه این رویداد به نحو شایسته برگزار شد و کنفرانس حاضر نیز یکی از برنامه‌های مهم این رویداد محسوب می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به لزوم استمرار برگزاری چنین همایش‌های علمی، ادامه داد: این کنفرانس در نهایت پس از رائه مقالات منتخب با معرفی پژوهشگران برتر شرکت کننده به کار خود پایان دارد و بیانیه علمی آن جهت بهره‌برداری دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072001327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha