دستور ویژه رئیس‌جمهوری برای بررسی قتل داریوش مهرجویی

رئیس‌جمهوری با تسلیت فقدان داریوش مهرجویی، از دستگاه‌های انتظامی و قضایی خواست که شناسایی و مجازات عوامل قتل آن مرحوم را با فوریت و قاطعیت پیگیری کنند و وزارت فرهنگ را نیز مکلف کرد که تجلیل شایسته از خدمات هنری این کارگردان مؤلف سینمای کشور را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش میراث آریا، علی بهادری جهرمی با اشاره به دستور رئیس‌جمهوری برای پیگیری ویژه و سریع حادثه قتل داریوش مهرجویی اظهار کرد: در جلسه روز گذشته هیئت دولت، وزارتخانه‌های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون حادثه دلخراش قتل کارگردان مطرح کشور، داریوش مهرجویی و همسر او و اقداماتی که طی ساعات اولیه انجام شده، گزارشی ارائه کردند.

وی افزود: پیرو این گزارش، رئیس‌جمهوری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فقدان این هنرمند برجسته به خانواده او و جامعه هنری کشور، به بخش‌های انتظامی و امنیتی دستور دادند با جدیت و سرعت مضاعف، موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتایج اقدامات به مردم نیز اطلاع‌رسانی شود.

پیام تسلیت رئیس‌جمهوری برای درگذشت کارگردان مؤلف سینمای ایران

آیت‌الله رئیسی همچنین در پیام تسلیتی برای درگذشت این کارگردان مؤلف سینما، وزارت فرهنگ را مکلف کرد تجلیل شایسته از خدمات هنری مرحوم مهرجویی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس‌جمهوری در این پیام با ابراز تأسف و تأثر از فقدان داریوش مهرجویی، کارگردان مؤلف سینمای ایران و همسر گرامی‌ او، این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و همه اهالی فرهنگ و هنر کشور تسلیت گفت و از دستگاه‌های انتظامی و قضایی خواست که شناسایی و مجازات عوامل این جنایت را با قاطعیت و سرعت پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072401563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha