تداوم بازدیدهای نظارتی از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از تداوم بازدیدهای نظارتی از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست در این‌باره گفت: با توجه به نگاه ویژه مقام عالی وزارت نسبت به موضوع سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی، رسیدگی به این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: در بازدیدهای نظارتی از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی مسیر سنندج به قروه، نقاط قوت و ضعف این اماکن بررسی و بر تجهیز و رفع نواقص موجود تأکید شد.

او هدف از این بازدیدها را خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران عنوان کرد و افزود: رعایت نظافت، اصول بهداشتی و فراهم کردن امکانات مورد نیاز نمازخانه‌ها، توجه به سیستم گرمایشی و سرمایشی، تعمیر و رعایت نظافت سرویس‌های بهداشتی و داشتن متصدی متعهد، ازجمله مواردی است که در پیگیری‌ها و بازدیدهای نظارتی با جدیت دنبال می‌شود.

وطن‌دوست بیان کرد: همچنین در طی این بازدیدها به واحدهایی که نمازخانه و یا سرویس بهداشتی مناسبی نداشته و یا نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و یا کیفیت ارائه خدمات نواقصی داشته‌اند تذکرات لازم داده‌ شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با اشاره به اینکه اکنون ٤٤ باب سرویس بهداشتی بین‌راهی در سطح استان وجود دارد، یادآور شد: بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان همواره در اولویت بوده و امیدواریم با ایجاد امکانات مطلوب و ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران، انگیزه حضور دوباره آنان در کردستان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072501591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha