اولین نشست طرح‌های توسعه زنجیره ارزش میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین نشست‌ طرح‌های توسعه‌ زنجیره ارزش حوزه این اداره‌کل خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور امروز پنجشنبه ۲۷مهرماه ۱۴۰۲ در نشست کارگروه طرح‌های توسعه‌ی زنجیره ارزش، اظهار کرد: طرح توسعه زنجیره‌های ارزش راهبردی استان به عنوان یک اقدام تحولی و یکی از اولویت های کاری وزارت کشور مطرح و با هدف بهره‌مندی جوامع محلی از عواید طرح‌های سرمایه‌گذاری و تحقق توسعه پایدار منطقه‌­ای توسط وزیر کشور به استانداری­‌های سراسر کشور و دستگاه‌های تخصصی ذی‌ربط ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این زنجیره طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی در مناطق مختلف استان با هدف رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی برای مردم بررسی می‌شود.

طالبی‌پور تصریح کرد: شناسایی مزیت‌های مانند شیلات، گیاهان دارویی، طبیعت بکر، حیات وحش، رودخانه‌های خروشان که از ظرفیت‌های مهم توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بوده، در دستور کار جدی این اداره‌کل برای طرح زنجیره ارزش است.

او ادامه داد: کارگروه ویژه برای شناسایی طرح های توجیهی زنجیره ارزش با حضور کارشناسان این اداره‌کل تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402072701733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha