سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت در اردبیل برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت با محوریت آب‌های درمانی و در راستای رویداد اردبیل 2023 در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز اول آبان ماه 1402 گفت: سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت با محوریت آب‌های درمانی و در راستای رویداد اردبیل 2023 نیمه اول آذرماه در اردبیل برگزار می‌شود.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: همچنین یکی از اهداف دیگر این سمینار موضوع تور اینفو در حوزه گردشگری سلامت است که در این سمینار فعالان این حوزه از دفاتر خدمات مسافرت گردشگری فعال در زمینه گردشگری سلامت حاضر خواهند بود.

او تاکید کرد: با توجه به توسعه صنعت گردشگری لازم است که در راستای استفاده حداکثری از منابع و ظرفیت‌های گردشگری سلامت استان اردبیل برنامه‌ریزی و آینده نگری انجام شود که این سمینار می‌تواند در همین راستا موثر باشد.

نجارقابل ادامه داد: در حال حاضر استان اردبیل دارای 33 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال در حوزه گردشگری سلامت و 5 مرکز درمانی دارای مجوز IPD است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080100013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha