مرمت سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی کردستان با جدیت در حال انجام است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: عملیات بهسازی و مرمت سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی استان به‌سرعت و با جدیت در حال انجام است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز پنجشنبه ٤ آبان‌ماه ١٤٠٢ در این‌باره اظهار کرد: به‌منظور ارائه خدمات به زائران و گردشگران و حفظ و افزایش بهداشت ‌عمومی، تعداد ١٠ واحد از سرویس‌های بهداشتی موجود در محورهای مواصلاتی استان مرمت و بهسازی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: تعمیر سرویس‌های بهداشتی موکب میدان امام‌رضا(ع) سنندج، رستوران هاشم( گردنه مروارید)، رستوران بین‌راهی برقرو، مجتمع طاعتی همت مسیر قروه به همدان، شهر زرینه، زاغه مسیر سنندج-دیواندره، روستای زاغه ووردی شهر دیواندره از جمله این اقدامات بوده است.

او با بیان اینکه تعمیر سرویس‌های بهداشتی کمپ زیویه، مسیر سقز به بوکان روستای سرا و محوطه غار کرفتو نیز در حال انجام است، افزود: این طرح با اعتبار یک‌میلیارد و ٢٥٠ میلیون تومان آغاز شده است.

مهرزاد عنوان کرد: در این‌ راستا اقداماتی از قبیل کف‌سازی، تعویض کاشی و سرامیک، نصب شیرآلات، نصب آینه، جامایع دستشویی، روشویی، تهویه، سنگ و ... انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان بیان کرد: همچنین ٤٠ تابلوی راهنما برای اعلام مسافت تا سرویس بهداشتی، توسط این اداره‌کل تهیه و با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نصب شده است.

او یادآور شد: امکان‌سنجی و نیازسنجی وضعیت دقیق جانمایی سرویس‌های بهداشتی نیز در نقاط مختلف گردشگری کردستان در دستور کار قرار گرفته است.

مهرزاد اظهار کرد: بیش از ١٠٠ بنر و برچسپ با شماره تماس سامانه شکایات مردمی (٠٩٦٢٩) نیز چاپ و در سرویس بهداشتی‌های بین‌راهی نصب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080400185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha