نصب ۱۲۰ تابلوی راهنمای سرویس‌های بهداشتی در آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از نصب ۱۲۰ تابلوی راهنمای سرویس‌های بهداشتی در سطح استان خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در سطح استان ۴۴ باب سرویس بهداشتی متعلق به این اداره‌کل وجود دارد که از این تعداد ۱۳ مورد فعال و مابقی غیرفعال هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: از بین سرویس‌های بهداشتی فعال در سطح استان چهار مورد در سال جاری و مابقی در سال‌های قبل احداث شده است.

او ادامه داد: همچنین ۲۳۸ باب سرویس بهداشتی متعلق به سایر دستگاه‌های اجرایی در استان وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها نیز غیرفعال بوده یا مشکلاتی را دارند که با انجام نظارت‌های مستمر برای رفع مشکل تعدادی از آنها اقدامات عملی آغاز شده است.

صفری تصریح کرد: با توجه به تاکید مهندس ضرغامی برای احداث سرویس‌های بهداشتی جدید و رفع مشکل آنها تاکنون ۱۶ جلسه برای ساماندهی سرویس‌های بهداشتی در استان برگزار شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون ۱۶ نقطه برای احداث سرویس بهداشتی دائم و پرتابل به سرمایه‌گذاران پیشنهاد شده و نیز پنج نقطه پیشنهادی آماده سرمایه‌گذاری است.

او با اشاره به نصب ۱۲۲ عدد  پوستر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی در سطح استان گفت: مسافران می‌توانند هرگونه مشکل در سرویس‌های بهداشتی را با شماره ۰۹۶۲۹ در میان بگذارند که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080400198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha