نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه افزایش می‌یابد

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان با جدیت پیگیری می‌شود و روند افزایشی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز یکشنبه ۷ آبانماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری استان از اهمیت ویژه‌ای  برای توسعه گردشگری برخوردار است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی این ظرفیت را دارند که متور محرک گردشگری استان باشند و انتظار می‌رود در این مسیر حرکت کنند. 

او افزود: عمل به تعهدات و ارائه خدمات مناسب برای جلب رضایت گردشگران موجب اعتماد بخشی در میان گردشگران ورودی به استان می‌شود که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد. 

امیری ادامه داد: مردم به مجوزی که از سوی میراث‌فرهنگی صادر می‌شود اعتماد می‌کنند و دفاتر خدمات مسافرتی باید با رعایت قوانین و مقررات مصوب این اعتماد را تقویت کنند.

او با بیان اینکه امروز به سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد، افزود: در رسیدگی به شکایات برای ما اولویت با جلب رضایت گردشگران و مسافران است و انتظار می‌رود دفاتر بادقت عمل بیشتر میزان شکایات را به حداقل برسانند. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در بررسی شکایات بدون تعارف عمل می‌کنیم، گفت: برای بهبود شرایط خدمات‌دهی و افزایش ضریب رضایتمندی افزایش نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی را در دستور کار قرار می‌دهیم. 

او تصریح کرد: برای بهبود کیفی خدمات‌ به گردشگران از دفاتر خدمات مسافرتی حمایت می‌کنیم و این انتظار وجود دارد با رونق بخشی به تورهای گردشگری به ویژه تورهای ورودی به استان را افزایش دهند. 

امیری با بیان اینکه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز در استان فعالیت می‌کنند، گفت: رویکردما حمایت و تقویت دفاتر موجود است و در حوزه صدور مجوزهای جدید دفاتر خدمات مسافرتی نیز دقت عمل و سخت‌گیری‌ها را برای اهلیت سنجی متقاضیان افزایش می‌دهیم. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402080700305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha