پیگیری ساماندهی قلعه فلک‌الافلاک با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در خرم‌آباد

به‌منظور گزارش و پیگیری مصوبات سفر اول رئیس جمهوری با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و استاندار لرستان روند ساماندهی قلعه فلک‌الافلاک بررسی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، استاندار لرستان سه‌شنبه نهم آبان‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تسریع در ساماندهی کامل قلعه فلک‌الافلاک، برنامه‌ریزی لازم در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

فرهاد زیویار در دیدار با محسن منصوری ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای برخی از مصوبات سفر ریاست‌ جمهوری به استان، خواستار تزریق اعتبارات لازم برای اجرا و اتمام برخی از طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در استان لرستان شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری نیز در این دیدار اظهار کرد: ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک نقش بسیار زیادی در توسعه اقتصاد لرستان ایفا خواهد کرد.

منصوری با اشاره به موضوع ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک و ارائه روند تحقق این امر مهم افزود: این موضوع، توسعه اقتصاد و رشد اشتغال را در استان به دنبال خواهد داشت.

سرپرست نهاد رئیس‌جمهوری با تاکید بر نظر مثبت دکتر رئیسی، نسبت به ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک، ابراز امیدواری کرد: این روند با پیگیری‌های دولت و همکاری مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زودی محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080900467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha