تشریح دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر در قاب شبکه استانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از تشریح دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی در قاب شبکه استانی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: دو حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان به منظور معرفی و برجسته سازی بهتر و آشنایی مردم با این دو حوزه، در قاب شبکه استانی تشریح شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: نجمه پورمقدم رئیس گروه سرمایه‌گذاری استان و زهربازیار مسول خانه حصیر آبپخش شهر ملی حصیر، با حضور در برنامه تلویزیونی شونشینی به معرفی این دو حوزه پرداختند.

او ادامه داد: یکی از نکات مهم گردشگری، توسعه زیرساخت‌ها بوده و با تلاش مجموعه معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان در جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی، رشد خوبی را در این زمینه شاهد هستیم که به رونق اشتغال کمک زیادی کرده است.

سجادی‌منش صنایع‌دستی بوشهر را خلاقانه و دارای ظرفیت دانست و خاطرنشان کرد: هم‌چنین در این برنامه به فعالیت نزدیک به ۱ هزار نفر صنعتگر به طور مستقیم با خانه حصیر پرداخته شد که این موضوع می‌تواند نقش موثری در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پایان یادآور شد: در نیمه نخست سال جاری این اداره‌کل با تلاش مجموعه همکاران، موفق به کسب رتبه برتر در زمینه ایجاد اشتغال در جشنواره شهید رجایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402080900471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha