دستگیری نتانیاهو توسط دانش‌آموزان تهرانی/ نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کشور

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، آغاز شد.

میراث‌آریا: در این مراسم که از ساعت ۹ صبح امروز در تهران و سراسر کشور آغاز شد، مردم و دانش آموزان و نیز دانشجویان با حضور در این مراسم و سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار کودکان مظلوم فلسطینی شدند.

مردم استکبارستیز ایران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به‌صورت سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور و بیش از ۱۲۰۰ شهر، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی»، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اعلام و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام کردند.

این مراسم در تهران از ساعت ۹:۰۰ صبح از میدان فلسطین آغاز و با تجمع در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا ادامه می‌یابد. اجرای سرودهای ضد استکباری، مداحی حماسی میثم مطیعی و ابوذر روحی و سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های مراسم یوم الله ۱۳ آبان خواهد بود.

پلاکاردها با مضمون آزادی فلسطین و قدس شریف در کنار عکس‌هایی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دستان مردم دیده می‌شود.

نتانیاهو در تهران دستگیر شد

از حاشیه‌های جالب این مراسم آن است که در دست برخی از دانش‌آموزان ماکت نتانیاهو در حالی که تسلیم شده است، دیده می‌شود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی، پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.

مردم در کنار پرچم ایران، پرچم‌های فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر نیروهای مقاومت را دست دارند. شعار «یا حیدر» بر زبان شرکت کنندگان جاری است. همچنین انواع سرودهای انقلابی در این مراسم پخش می‌شود.

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس کشور

همچنین همزمان با آغاز راهپیمایی زنگ استکبارستیزی در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

همچنین باتوجه به اینکه ویژه مراسم ۱۳ آبان امسال در تهران به صورت راهپیمایی و از میدان فلسطین آغاز شده از ساعاتی پیش بسیاری از دانش‌آموزان در میدان فلسطین حضور داشتند.

حاضران در میدان فلسطین تصاویری از رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی، سیدحسن نصرالله و همچنین کودکانی که در غزه و در حملات وحشیانه رژیم صهونیستی به شهادت رسیدند، در دست دارند.

مردم، دانش آموزان و دانشجویان تهرانی حاضر در میدان فلسطین پرچم‌ مقدس کشورمان به همراه پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان را با خود همراه دارند.

عکس جایتکاران جنگی در دستان شرکت‌کنندگان در راهپیمایی

در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان تهران عکس کودکان شهید فلسطینی در دست شرکت کنندگان در این مراسم دیده می‌شود.

دانش آموزان شرکت کننده در این راهپیمایی همچنین با در دست داشتن تصاویر مقامات آمریکایی از جمله بایدن، رییس جمهور آمریکا و دونالد ترامپ ریس‌جمهور پیشین این کشور تاکید کردند که مقامات این کشور همدست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونسیتی در انجام جنایت علیه مردم فلسطین و غزه هستند.

در این راهپیمایی عکس شهیدان روح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی نیز در دست برخی از حاضران قرار دارد.

این درحالی است که دانش‌آموزان تهرانی در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان پرچم اسرائیل و آمریکا را در اعتراض به کشتار وحشیانه مردم غزه به آتش کشیدند.

راهپیمایان تهرانی همچنین با در دست داشتن تصویر شهید سلیمانی به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «ما حریف تو هستیم».

انتهای پیام/

کد خبر 1402081300641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha